CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

Feest bij uitgeverij Scala

Hallo allemaal,

Vrijdag 20 juni hadden wij een gezellige middag bij uitgeverij Scala in Amersfoort. Alle creatieve medewerkers van de bladen Hobby Handig, Creatief met Kaarten, Cards & Scrap en Poppenhuizen en Miniaturen waren uitgenodigd. Na ontvangst kregen wij koffie, thee of iets fris met een lekkere cupcake erbij. Toen werden wij aan het werk gezet om een canvasdoek van 15x15cm te decoreren. Ik was hiervan al op de hoogte en heb wat huiswerk gemaakt. Zoals jullie weten maak ik voor deze artikelen altijd gebruik van mijn snijmachine. Eerst de Cricut en nu vaak de Silhouette Cameo. Om het persoonlijker te maken wilde ik persee iets maken wat ik uitgesneden had.
De molen is een ontwerp wat al in de Creatief met Kaarten gestaan heeft, de koe is mijn eigen logo en de "stempel" heb ik zelf ontworpen. Het ging tenslotte om Scala, de uitgeverij en hun tekst is "Scala deel(t) je passie". Ik had alles dus al uitgesneden en moest het alleen nog maar opplakken.


De avond ervoor had ik twee tasjes gemaakt voor Marion en Karin, beide mijn contact personen bij Scala, gemaakt. Als dank voor de prettige samenwerking. Haha, ja ik heb nog weleens contact met hun over de artikelen tot soms laat in de avond. Want ik twijfel nog weleens over een artikel of ontwerp van mij.

 

De tassen waren natuurlijk niet leeg. Ik had ze gevuld met mijn koeiendrop en een melkbus spaarpot.
Ik ben benieuwd of de drop al op is? Haha. Toen mijn creatie af was kregen wij een rondleiding door het gebouw. Leuk om te zien en vooral om te horen hoe een blad nu tot stand komt. De nieuwste Hobby Handig hing in zwart/wit aan de muur. Ik heb natuurlijk stiekem gekeken, want voor dit blad had ik ook een artikel geschreven en er zou zelfs een interview van mij in komen te staan. Super spannend.
Inmiddels was iedereen klaar met zijn canvas en dit werd op een tafel uitgestald. Wauw, wat waren ze allemaal mooi geworden.

Daarna was het tijd voor een hapje en een drankje. Het was leuk om bekenden, maar ook bekenden die ik alleen van naam kende nu in levende lijve te ontmoeten. Iedereen kreeg een Goodie-bag mee naar huis met allerlei materiaal van verschillende bedrijven. Het was een super gezellige middag.
Op de website van Scala vindt je de foto's en een filmpje.

Groeten van Annette




1 opmerking :

Hanny zei

Wat zal dat gezellig zijn geweest en wat heb je een fantastische creatie gemaakt zeg, ziet er prachtig uit, net zoals die leuke tasjes, erg mooi.
Wat fijn om een goodybag mee te krijgen, daar zijn we allemaal toch dol op haha maar het voornaamste is dat je genoten hebt en weer leuke mensen hebt ontmoet. Die rondleiding lijkt me ook wel erg leuk dus ik kan me indenken dat jij het ook fijn vond.
Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Related Posts with Thumbnails